Friday 12 July 2013

MUSLIHAT MONUMEN TUGU PERINGATAN DI TANAH MELAYU

MUKADIMAH


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّهِ وَبَرَكَاتُهُ



Tanah melayu kaya dengan sejarah peradabannya yang tersendiri berdasarkan Islam sebagai asasnya, tetapi sejak kedatangan para penjajah, segalanya tercemar dan rosak serta telah melahirkan "sebuah bangsa melayu baharu".

Protugis,Belanda dan British adalah satu nama penjajah yang tidak asing lagi di tanah melayu, masing-masing membawa agenda dan kepentingan mereka yang tersendiri, berjaya membawa perubahan dan kesannya dapat dilihat sehingga ke hari ini.

Antara impak penjajahan yang tersisa dan berbekas hasil peninggalan "kekotoran" mereka yang belum dapat dibersihkan adalah seperti sistem-sistem perundangan, politik,ekonomi dan sebagainya.

Walaupun mereka sudah meninggalkan negara ini menjangkau tempoh separuh Abad, tetapi mereka tetap menjenguk dan menjeling ke arah negara bertuah ini.

Semenanjung emas ini mereka telah gagal kristiankan, Sesungguhnya Allah maha melindungi bumi daulahNya. tetapi segala perkara yang lain mereka telah berjaya membawa satu minda baharu yang sangat halus mencemarkan pemikiran dan merosakkan bangsa asal bekas tanah jajahannya, itulah minda istidraj daripada Allah kepada mereka.

Antara kesan sejarah yang paling terkesan sehingga ke hari ini adalah pelbagai tinggalan monumen kemerdekaan dan monumen penjajahan dari mereka.

Tidak lupa juga hasil peninggalan tugu peringatan agama Hindu,Budhha,Kristian yang telah banyak "tumbuh bagai cendawan selepas hujan" di tanah melayu sebelum dan selepas merdeka.


MUSLIHAT TUGU PERINGATAN DI TANAH MELAYU

Yahudi melalui Penjajah telah mencemari dan merosakkan pelbagai sistem dan nilai Agama Islam di Tanah Melayu.

Tidak cukup dengan penyelewengan fakta sejarah Tanah Melayu dan tokoh-tokoh pejuang yang menentang kezaliman mereka, ditambah lagi dengan konspirasi memasang jarum muslihat yang hebat dan menjadi tinggalan yang jelas di kaca mata sehingga ke hari ini.

Contoh yang dapat dilihat adalah dengan tinggalan pelbagai monumen tugu peringatan mereka yang dilihat menjelaskan mereka telah berjaya "Mencorak" Tanah Melayu mengikut acuan dan identiti mereka.

Pembinaan pelbagai monumen "sejarah" itu menceritakan kepada kita akan penjajahan dan pelbagai bentuk kejahatan yang "tersembunyi" yang telah mereka lakukan keatas Tanah Air ini.


RAHSIA DISEBALIK MONUMEN TUGU PERINGATAN

Pembinaan pelbagai monumen tugu peringatan di Tanah melayu dan Singapura mempunyai banyak maksud tersirat dan terancang.

Sekaligus menjelaskan kepada kita bahawa mereka telah menunjukkan "belang" dan Ego yang dahsyat, begitulah sikap yahudi.

Mereka membinannya untuk menjelaskan merekalah yang "berkuasa" dan berlagak seperti Tuhan dalam menentukan nasib bangsa yang dijajahnya, walaupun mereka tidak mengaku sebagai Tuhan, tetapi sikap dan perangai mereka menjelaskan segalanya, membongkarkan kepada kita sikap keegoan dan kesombongan mereka yang sebenar.

Salah satu monumen kemerdekaan di Tanah Melayu

Pembinaan dan kepacakan pelbagai monumen tugu peringatan di Tanah Melayu adalah bertujuan "Memacak sihir" dan setiap tugu-tugu tersebut akan mendapat "Isyarat sihir" dari eropah, Amerika dan seluruh dunia yahudi untuk menyihir keyakinan dan pemikiran bangsa melayu islam di Tanah Melayu. 

Mereka juga membawa ajaran batil seperti fahaman iluminiti dengan simbolik "Penyembahan berhala". mereka juga telah meracuni umat islam agar memuja mengagungkan Artis-artis, Ahli politik,Ahli sukan dan sebagainya seperti "Berhala hidup" yang bergerak ke seluruh dunia sebagai "Idola & mentor", begitulah jarum kejahatan yahudi mengembalikan kebatilan kepada dunia islam yang dijajahnya.

Patung gangsa Francis Light di Pulau Pinang
Tugu Stamford Raffles di Singapura
KESIMPULAN

Segala kejahatan yahudi sudah beransur-ansur dibongkar, yahudi bersama empayarnya mula melemah hanya menunggu hari kejatuhannya.

Sudah jelas kepada kita akan kejahatan yahudi melalui pelbagai muslihat dan fitnah yang telah dicanang dan disampaikan keseluruh bekas tanah jajahannya.

Seluruh dunia telah menerima kesan hasil penjajahannya, satu dunia sudah tercemar dengan fitnah dan "najis" yang telah "dibaja" yahudi keseluruh dunia.


Mustafa Kamal Artartuk "Firaun Yahudi Alaf Baru"

No comments:

Post a Comment