Sunday 14 July 2013

MUSTAFA KAMAL ATATURK "FIRAUN YAHUDI ALAF BARU"

MUKADIMAH


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّهِ وَبَرَكَاتُهُ



Negara Turki selepas kejatuhan Kerajaan Turki Uthmaniyah dikenali sebagai Republic of Turkey adalah sebuah "Turki baharu" yang telah berjaya dicipta hasil usaha keras yahudi beratus-ratus tahun untuk menumbangkan daulah Turki Uthmaniyah sejak kekalahan besar mereka (yahudi) pada 1453 Masehi.

"Turki baharu" adalah sebuah Turki yang telah membawa dan mengamalkan sebuah ajaran baharu yang lebih moden serta bersama pendekatan profesional kepada rakyatnya iaitu ajaran "Sekular". inilah sebuah pendekatan moden oleh Bapa pembagunan Turki baharu (Mustafa kamal Ataturk).

Sebuah Turki baharu tersebut bukan sahaja memisahkan Islam dengan rakyatnya serta cara pemerintahannya, tetapi "Islam Baharu" yang dicipta telah membawa rakyat dan pengikutnya jauh dari TuhanNya.



PENEGAK AGENDA YAHUDI

Mustafa Kamal Ataturk adalah seorang berketurunan Yahudi, dengannya dia telah membawa masuk pengaruh Yahudi dalam mengurus negara baharunya secara bersistematik.

Kerajaannya telah mencipta "Perundangan baharu" sebagai dasar-dasar rasmi negara bertujuan untuk menghina Islam dan negara Turki itu sendiri, serta hendak memalukan seluruh Dunia Islam dan bekas tanah naungan Turki Uthmaniyah di seluruh dunia.

Satu persatu bekas tanah naungannya dijajah sejak dari Kerajaan Turki Uthmaniyah berkuasa lagi dan mula melemah dengan pelbagai masalah dalaman berpunca dari pengaruh yahudi di dalam tanah naungannya.

Mustafa Kamal Ataturk juga telah memindahkan pusat pentadbiran Turki dari Ismabol ke Ankara. Islambol (Islam keseluruhannya) adalah gelaran khas pemberian Sultan Muhammad Al-Fateh kepada Konstantinopel telah diubah menjadi Istanbul oleh Mustafa Kamal Ataturk.



YAHUDI SEBAGAI FIRAUN KEDUA / FIRAUN BARU

Yahudi ternyata sudah melupakan sejarah gelap mereka, Dimana sejarah bangsa Bani Israel diselamatkan Allah dari kekejaman Firaun yang mengaku Tuhan di Mesir oleh UtusanNya Nabi Allah Musa dan Nabi Allah Harun a.s.

Yahudi setelah berjaya melemahkan Islam, mula menjadi "Firaun baharu" kepada dunia dan bertindak kejam dalam menyesatkan aqidah serta kecintaan Umat Islam terhadap Islam di seluruh dunia.



"Firaun kedua" lebih sinonim dengan bangsa Yahudi yang mewarisi sikap dan perangai Firaun mengaku sebagai Tuhan di dunia, Yahudi adalah musuh tradisi umat Rasulullah, mereka juga berterus terang memusuhi Allah dan Nabi Muhammad s.a.w serta Islam.

Yahudi apabila berjaya menguasai Dunia Islam, mereka telah mencorak dunia dengan pelbagai kerajaan ciptaanya yang zalim dan menyombong di seluruh dunia hasil daripada penjajahan.

Kerana sangat yakin bahawasanya dunia sudah berada di kakinya, mereka mula menunjukkan keegoan dan kesombongan yang dahsyat, merasa mampu merubah segala ketentuan dan Janji Tuhan untuk Islam serta merasa merekalah yang mencorak dunia mengikut kehendak mereka sendiri. 

Sesungguhnya Allah s.w.t mengizinkan mereka melakukan penzaliman sebagai Istidraj daripada Allah yang Maha Berkuasa juga sebagai pengajaran hikmah kepada Umat Islam akan kejahatan yahudi.



ISTILAH "FIRAUN YAHUDI ALAF BARU"

Bangsa yahudi di seluruh dunia telah menjadikan Mustafa Kamal Ataturk sebagai "Jarum emas" mereka untuk melemahkan dan menghina islam.

Yahudi cukup dengan mengunakan formula mengetengahkan satu "Model" untuk memberitahu kepada dunia itulah harapan dan cita-cita mereka terhadap dunia dan Islam.

Mustafa Kamal Ataturk membawa maksud Manusia hebat (menurut yahudi), gelaran "Ataturk" sendiri digunakan secara rasmi oleh Mustafa Kamal Ataturk membawa maksud "Ketua berhala yahudi".



Semasa era Mustafa Kamal Ataturk menjadi Presiden Pertama Republik Turki, Dengan kuasa perintahnya dia telah menjemput para tukang pembuat patung profesional dari seluruh eropah untuk membina mengukir pelbagai jenis patung dirinya di seluruh Turki, bermacam versi dan reka bentuk patung berhala "manusia agung" itu dipacakkan ke seluruh Turki.

Perkara ini bersamaan dengan Firaun di mesir, dimana Firaun memerintahkan kepada semua hambanya agar membina patung dan tugu dirinya di seluruh mesir sebagai tanda kekuasaannya dan simbolik dia mengaku sebagai Tuhan.

Sebab itulah Mustafa Kamal Ataturk digelar umat islam sebagai "Firaun Yahudi Alaf Baru".



GELARAN YAHUDI KEPADA MUSTAFA KAMAL ATATURK

Antara beberapa gelaran popular yang diberikan oleh yahudi dalam mengagungkan Mustafa Kamal Ataturk di zaman kekuasaanya:



  • Anak Tuhan yang diutuskan
  • Anak Besar Dajjal Al-Maseh di zamannya                   
  • Pembebas Konstantinopel yahudi
  • Harapan dunia
  • Penyelamat dunia
  • Perwira dunia
  • Hero dunia
  • Mentor dunia
  • Role model dunia
  • Idola dunia
  • Inspirasi dunia
  • Bapa pembaharu dunia
  • Pembuka jalan dunia
  • Haris Haras yahudi di zamannya                                                      (Penunjuk jalan kebatilan)


Yahudi sememangnya banyak mempersenda Janji Allah yang disampaikan Rasulullah kepada umat islam dengan tokoh-tokoh pembela yang Allah kirimkan seperti Imam Mahadi, Pemuda Bani Tamim dan Haris Haras, yahudi telah mengaplikasikanya dengan mencipta watak dan contoh mereka tersendiri kepada umat yahudi sedunia.



KESIMPULAN

Kejayaan yahudi di dunia adalah sepertimana beberapa Sabda Rasulullah s.a.w:

"Dunia ini adalah penjara untuk orang mukmin, Syurga untuk orang kafir"


"Apabila kamu melihat bahawa Allah Taala memberikan nikmat kepada hambanya yang selalu membuat maksiat (durhaka), ketahuilah bahawa orang itu telah diistidrajkan oleh Allah SWT."


(Diriwayatkan oleh At-Tabrani, Ahmad dan Al-Baihaqi)


Kata-kata Arifbillah mengenai Istidraj:

Kesenangan hidup di dunia ini, 
Allah banyak memberikan 
Kepada orang yang berkuasa, 
Kepada raja-raja,
Dan orang yang kaya raya 
Yang zalim dan menyombong. 
Agar di Akhirat kelak mereka papa kedana,
Bahkan di azab berpanjangan di dalam Neraka 
Kerana itulah,
Kalau Allah benci seseorang itu,
Dilebihkan dunianya. 
Itulah Istidraj, 
Yahudi adalah penerima Minda Istidraj 
paling berat di dunia.






"Catatan di Bumi Khalifah"

No comments:

Post a Comment