Thursday 9 May 2013

RAHSIA KOD: BLACKOUT PROJECT


Hitam melambangkan gelap
Musuh kepada cahaya
Datangnya membawa petaka
Fitnahnya memudaratkan serata alam

Blackout project, merupakan satu program dikaitkan dengan simbolik perhimpunan pengikut Dajjal dengan membuat sebarang kekecohan,kekacauan dan huru-hara di merata-rata tempat.

Sihir-sihirnya ditebarkan keseluruh hati-hati manusia agar menjadi agresif,keras,berkasar,berdendam dan sentiasa tidak berpuas hati.

RAHSIA KOD:

B + L + A + C + K = HITAM / GELAP

Kegelapan adalah simbolik kepada kejahatan,hitam juga merujuk kepada sifat-sifat terkeji / Mazmumah.

O - U - T - P - R - O - J - E - C - T = MISI TUGASAN 

Merujuk kepada perlaksanaan tugasan yang sangat licik lagi tersusun, simbolik kepada strategi yang senyap dan berdisiplin dalam mempengaruhi suara orang ramai.


Dalam beberapa siri Blackout ini, ramai yang telah terpedaya akan fitnahnya, caranya adalah dengan mempergunakan agenda lain yang lebih panas untuk mempengaruhi kebanjiran pengaruh suara mereka yang ramai, mereka semua itu telah dipergunakan dan dilagakan dengan kebenaran.



Terdapat bermacam-macam cara untuk mereka meraikan beberapa siri perhimpunan protes ini iaitu antaranya dengan memakai baju hitam dan bertopeng.



Rasulullah S.A.W Bersabda:
“Sesiapa yang menyerupai sesuatu kaum, maka dia dalam kalangan mereka” diriwayatkan daripada beberapa orang sahabat; AbdulLah bin ‘Umar, Huzaifah bin al-Yaman dan Anas bin Malik. Antara ahli hadis yang mengumpul hadis ini; Abu Daud, Ahmad bin Hanbal, Ibn Abi Syaibah, al-Bazzar dan lain-lain. Hadis dinilai oleh Ibn Taimiyyah (w. 728H) sebagai sahih, al-Iraqi (w. 806H) juga menilai sebagai sahih, Ibn Hajar al-‘Asqalani (w. 852H) menyatakan ia ‘hasan’ dan demikian juga al-Albani.

(Sila klik Video ini)
"Contoh: Perhimpunan Suara rakyat suara keramat"

"Kekecohan mendatangkan kekacauan, ketegangan dan kekejaman, seterusnya timbullah huru-hara" 

(Sila klik video ini)
"Nasyid huru-hara"

Renung-renungkanlah akan perhimpunan mega yang dijayakan dalam misi "Blackout" kali ini.






Sangat berjayanya yahudi menipu kita dengan agenda-agenda yang tersembunyi mereka, tetapi renungkanlah akan tanggungjawab kita kepada Allah dan Islam?

Ingatlah wahai kesemua musuh-musuh Allah, anda semua sedang diperhatikan, segala perancangan dan tipu daya anda dapat diketahui dan akan digagalakan olehNya, Maha suci Allah yang Maha mengetahui akan segala sesuatu yang tersurat dan yang tersirat.



Walaupun "Blackout"
Allah tetap melihat semuanya
Maha pencatur segala rencana MilikNya
Mengagalkan melumpuhkan sekalian musuh-musuhNya

1 comment: