Sunday 5 May 2013

PRU13: DICEMARI FITNAH DAJJAL

Pilihan raya umum kali ke-13, atau (PRU-13) merupakan pilihanraya yang lebih hangat daripada yang sebelumnya, lebih meriah daripada hari raya, lebih tegang dan kecoh daripada biasa, kenapa?

Kerana inilah dia pilihan raya yang paling sengit dalam sejarah pilihanraya Malaysia tercinta, kerana masing-masing telah sama-sama berusaha keras merebut dan mengekalkan kedudukan mereka sesama sendiri untuk menuju ke Putrajaya atau mengekalkan kedudukan di putrajaya yang mereka semua hasratkan.

Kini hamba ingin berkongsi sedikit fakta yang berat dan sukar diterima oleh ahli akal,tetapi ianya mudah difahami oleh mereka yang celik mata hatinya.

P/S: Hamba menulis tidak mewakili mana-mana pihak yang bertanding,harap maklum.

Antara perkara penting yang sudah berlaku ialah:

1) Seruan "INI KALILAH"

Slogan "INI KALILAH" yang dimaksudkan adalah "INNI QALILLAH" dalam bahasa Arab yang membawa maksud "AKULAH ALLAH"

Ini adalah fitnah terawal Dajjal terhadap Malaysia yang di dalangi pembangkang.



Sekarang ini di mana-mana sahaja pada mulut rakyat malaysia sering menyebut "INI KALILAH", sebuah kalimah yang kebiasaanya digunakan untuk melepaskan geram dan menyemarakkan semangat agar mengubah pucuk pentadbiran negara.

Berhati-hatilah dari selalu menyebut perkataan ini, kerana ianya melibatkan soal akidah umat islam di malaysia.



Juga ada pendapat kedua untuk menyangkal dan mengemukakan hujah mengenai maksud sebenar "INI KALILAH"



Jadi pertimbangkanlah kedua-dua pendapat ini, sebaik-baiknya hindarilah dari mainan fitnah ini.


2) Dakwat kekal oleh Suruhanjaya pilihanraya (SPR)

Dakwat ini tujuannya adalah untuk mengelakkan daripada pengundian yang berulang, cuma perkara yang menjadikan fitnah dajjal adalah kerana dakwat kekal ini adalah sebahagian daripada salah satu simbolik sumpah taat setia kepada pengikut Dajjal laknatullah.ini adalah fitnah yang besar.

Kerajaan malaysia sudah menghabiskan sejumlah peruntukan perbelanjaan yang banyak untuk membekalkan dakwat kekal ini supaya dapat digunakan di hari pembuanagn undi.

Sudah terjadi fitnah kini bahawa sebelum mengundi, SPR mengumumkan dakwat kekal ini bertahan sehinggan 7 hari, tetapi apa yang berlaku kini dakwat kekal ini mudah hilang dan tidak kekal, ini juga mendatangkan fitnah, dikhabarkan majlis fatwa mengesahkan dakwat kekal ini boleh dibawa untuk solat, jabatan kimia mengesahkan ianya tidak bahaya, dan lain-lain agensi terbabit mengesahkannya, ianya memang benar, tetapi menjadi fitnah apabila dakwat kekal ini ramai memperkatakan keberkesanannya.

Tidak perlu mempersoalkan sesiapa,cuma hendak memberitahu bahawasanya Dajjal itu sangat suka akan perkara yang kecoh dan menghuru-harakan keadaan dan suasana, hindarilah daripada fitnahnya.



3) Pemerhati Antarabangsa

Dilaporkan selain adanya agen pemerhati di setiap pusat pembuangan undi yang mewakili parti yang bertanding, terdapat juga diantara wakil pemerhati yang dijemput khas dari negara luar untuk bertandang di Malaysia, inilah juga kesempatan agen-agen Dajjal memerhati keberlangsungan proses pilihanraya di Malaysia.




4) Bendera kecil berwarna-warni berbentuk segi tiga

Sehari dua sebelum pembuangan undi, di Ibu negara kecoh dengan kehadiran berbagai-bagai bendera kecil berwarna-warni dipacakkan di tengah-tengah kemeriahan bendera parti-parti yang sedang berkempen, apakah maksud perletakan bendera kecil ini? mencantikkan suasana? memeriahkan warna-warni parti? atau provokasi?


Ini adalah Isyarat-isyarat fitnah agar kekacauan dan keganasan dimulakan, jika keputusan PRU13 tidak memihak kepada mereka (Pembangkang), akan bermula lagi fitnah dikatakan sebagai penipuan dan sebagainya justeru itu, keganasan dan kekacauan boleh dihalalkan. inikah yang dimahukan?




5) Bunyi lonceg gereja yahudi pada hari mengundi

Sudah terjadi akan fitnah Dajjal mengenai bunyi isyarat lonceng gereja yahudi di vacitian dan di seluruh negara yahudi/barat dan timur, (negara majoriti Kristian yahudi). bunyi lonceng gereja yahudi itu berbunyi sebanyak 3 kali, ini adalah isyarat simbolik penyebaran angin sihir ke Malaysia, udara telah dicemari dengan sihir dan untuk membuatkan para pengundi memilih pembangkang, tetapi usaha mereka gagal, Allah selamatkan Malaysia dengan kemenangan kerajaan yang sedia ada, maka terselamatlah Malaysia daripada fitnah Dajjal yang telah dirancang selama ini.




"Gereja yahudi doakan perubahan kerajaan Malaysia"

Itulah antara sebahagian perkara-perkara fitnah yang di tempuhi oleh kita semasa PRU KE-13 ini, mungkin inilah dia pilihan raya terakhir di Malaysia sebelum Islam menang dengan caranya yang tersendiri.


Ampun maaf di atas segala kesilapan hamba, mana yang baik semuanya datang daripada Allah s.w.t dan mana yang buruk datangnya dari hamba sendiri, Wassalam. 

No comments:

Post a Comment