Friday 10 May 2013

BLACKOUT PROJECT: EARTH HOUR

EARTH HOUR: RAHSIA KEJAHATAN DALAM KEGELAPAN


Dunia hari ini
Cahayanya terpadam
Bergelap gelita tiada sinaran
Malam berpanjangan tanpa kesiangan

Dunia menerima hari kegelapan
Simbolik ritual akan kejahatan
Agenda rencana si mata durjana
Fitnah sihirnya bertebaran keserata alam

Kegelapan itu
Memanggil-manggil kejahatan
Menyeru mandat sumpah setia
Pada telunjuk si derhaka lagi dilaknat

Gelapnya malam hari 
Tanpa cahaya sang suria
Namun purnama menjadi saksi
Cahaya Ilahi tetap dihati yang celik

Kegelapan ini
Tidak akan selamanya
Cahaya pembela bakal menjelma
Fajar subuh bersama sinarnya mentari


PEMBONGKARAN KOD RAHSIA: EARTH HOUR

Salah satu misi "Blackout project": kempen "Earth Hour".

Blackout projek seterusnya adalah dibawah misi dan tajuk "Earth Hour" , satu kod rahsia yang telah dipecahkan, Earth hour telah direka bukan sekadar memadamkan lampu,menggelapkan suasana selama satu jam diseluruh dunia pada setiap tahun sekali, tetapi ada sesuatu yang direncanakan oleh sekutu kuat Dajjal ini iaitu menyebarkan sihir di dalam "kegelapan".

Program ini disokong diseluruh dunia, telah menjadi satu kebanggaan kepada negera-negara yang menyertai misi ini, Sudah ramai yang tertipu disebalik agenda besar yahudi sebagai sekutu kuat Dajjal melaksanakan misi-misi iluminiti mereka terhadap dunia.


Ini adalah satu simbolik upacara ritual pengikut Dajjal di dalam kegelapan, dimana kegelapan yang direncanakan adalah simbolik ritual kejahatan seterusnya mengiatkan lagi penyebaran angin sihir melalui fitnah Dajjal ini keseluruh dunia.

Earth Hour adalah satu agenda Iluminiti untuk menerangi kehidupan di dalam kegelapan yang direncanakan,ianya disebut sebagai Mind control dan hipnosis, merupakan sebuah bentuk sihir yang bertindak menggelapkan Minda dan hati manusia agar tidak dapat membezakan antara kebenaran dan kebatilan, oleh yang demikian, manusia sering sahaja membuat kekecohan dan huru-hara di merata dunia, manusia dibentuk menjadi ganas,kejam dan tidak berperikemanusiaan. inilah fitnah yang sedang melanda seluruh dunia dan tidak terkecuali adalah dunia islam sendiri.




Pada pandangan para Arifbillah, Allah sentiasa menolong menjelaskan akan segala sesuatu perkara yang licik yang direncanakan oleh musuh-musuh Allah, Allah akan membuka mata hati dan memberikan rasa hati juga firasat akan bahayanya fitnah dan sihir yang cuba ditebarkan, Allah Maha mengetahui akan segala sesuatu yang tersurat lagi tersirat, memberitahu kepada hambanya agar menjauhi dan memagar diri akan sihir dan fitnah yang bakal dilancarkan keseluruh dunia.


(Sila klik video ini)
"Nasyid Dunia hari ini"

(Sila klik Video ini)
"Nasyid Dimana hilangnya fitrah manusia"

(Sila klik video ini)
"Bangkit: Alteri terahsia melayu"



No comments:

Post a Comment