Sunday 17 March 2013

SEKS HARAM YAHUDI BERLELUASA!


Apa itu Seks Haram Yahudi?

Merupakan perhubungan lelaki perempuan atau hubungan sejenis tanpa ada ikatan nikah perkahwinan, atau erti kata lain adalah seks haram di sisi Islam.


Perkara ini merupakan agenda besar yahudi untuk merosakkan zuriat dan keturunan manusia terutamanya umat islam, agar leka dan seronok terhadap dunia, lupa kepada Allah dan Rasul.


Yahudi sudah berjaya mereka cipta pelbagai hubungan badan yang haram di sisi agama, ianya sungguh kotor dan menjijikkan.


Yahudi adalah penaja besar dalam menjayakan projek merosakkan keturunan manusia dan menambahkan lagi huru-hara dunia.


Yahudi telah berjaya membesarkan nafsu manusia dan menggunakannya ke jalan yang salah dan haram, sekaligus telah melahirkan generasi yang derhaka kepada agama dan melahirkan masyarakat yang jahat.


Antara seks haram yang diperkenalkan yahudi:


  • Gay
  • Lesbian
  • Biseksual 
  • Transgender

Bagaimana yahudi mempromosikan seks haram ini?
  • Hiburan seperti nyayian/tari-menari
  • Iklan lucah
  • Laman sesawang
  • Drama dan movie
  • Pusat-pusat hiburan seperti kelab malam
  • Pusat maksiat seperti hotel,rumah urut.


Banyak lagi promosi seks haram yang ditaja dan dipromosikan oleh yahudi di seluruh dunia,sama ada disedari atau tidak.

Kini dengan teknologi yahudi yang sudah dihujung jari, sangat sukar membendung anak-anak dibawah jagaan ibu bapa dan yang belum berkahwin daripada terlibat dengan maksiat di hujung jari seperti penggunaan telefon canggih, alat penyambung jaringan sesawang seperti Internet,wi-fi,Broadband di rumah dan di dalam bilik, inilah antara punca pergaulan bebas yang membawa kepada maksiat.

Inilah antara punca gejala bebas sangat berleluasa,pembuangan bayi merata-rata,kelahiran anak tanpa nikah meningkat setiap tahun,dan macam-macam lagi huru-hara jahiliyah yang sedang hebat berlaku kini.

Inilah kerja-kerja jahat yahudi dari berkurun-kurun lamanya untuk merosakkan zuriat dan generasi manusia terutamanya umat islam agar semakin jauh dari Allah dan Rasul dan menjadikan yahudi (Barat) sebagai ikutan panduan mereka.

Kini tidak cukup dengan itu, yahudi sudah merosakan minda dan memperkembangkan ideologinya kepada pemimpin-pemimpin dunia, tidak terkecuali pemimpin negara islam, sampaikan ada yang terjerat dengan skandal seks, begitulah yahudi hendak menjatuhkan pemimpin dunia melalui seks haram.

Tidak hairanlah, sampaikan ada pemimpin-pemimpin dunia, malah ada juga pemimpin-pemimpin di negara islam sendiri mempromosi dan memperjuangkan seks haram yahudi kepada masyarakat dan negaranya, ini adalah satu penghinaan dan jelas kejahatan yahudi "membayar" dana promosi yang dijalankan oleh pemimpin-pemimpin yang dilantiknya, juga jika yahudi hendak menjatuhkan seseorang itu, mudah sahaja dengan membuatkan fitnah mengenai seks haram orang tersebut.

Jahatnya yahudi merosakkan dunia dengan merosakkan keturunan!



Hindarilah diri anda semua daripada maksiat, jauhi seks haram yahudi, berkahwinlah untuk membentuk nafsu yang taat kepada Allah,Memelihara keturunan,membentuk generasi bertaqwa, menjaga adab kesopanan dan ketatasusilaan, juga maruah diri,keluarga,masyarakat,negara dan lebih penting maruah agama kita!

"Orang yahudi dan nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. katakanlah "sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)" dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu."

(surah Al - Baqarah :120)




No comments:

Post a Comment