Wednesday 17 September 2014

DISEBALIK TABIR ROM AMERIKA


             السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللّهِ وَبَرَكَاتُهُ


MUKADIMAH



Rom Amerika adalah sebuah Empayar Rom moden (ROM BARU) yang paling berpengaruh dan berkuasa pada dunia hari ini.

Empayar ini terbentang meluas diseluruh Amerika, Israel dan negara-negara blok penyokong Rom Amerika.

Pengaruh dan kuasa Rom Amerika telah menenggelamkan Rom Russia selaku pesaing dan seteru kuatnya.

Akan tetapi, Disebalik kekuasaan dan kehebatan Rom Amerika ini, timbul beberapa persoalan iaitu:

  • Siapakah yang mencatur mengangkat Rom Amerika?

  • Siapakah dibelakang tabir Rom Amerika?

  • Apakah kerja-kerja mereka yang disebalik tabir itu?


DIBELAKANG ROM AMERIKA

Rom Amerika adalah Rom Nasrani berfahaman Katolik. Rom Baru yang paling berpengaruh di dunia pada hari ini.

Akan tetapi benarkah Rom Amerika Nasrani Katolik ini menjadi penguasa dunia sepenuhnya?

Perlu kita ketahui bahawasanya dibelakang Rom Amerika ini terdapat lebih kurang 7 Juta Yahudi Zionis Amerika yang mencatur Rom Amerika disebalik tabir agar Rom Amerika mengikut segala telunjuknya.

Semua keputusan dan tindakan Rom Amerika mestilah berpaksikan Pro Israel dan menguntungkan segala kepentingan Israel.


ASBAB ROM AMERIKA TUNDUK KEPADA ISRAEL ZIONIS

Antara sebab-sebab munasabah kenapa Rom Amerika Nasrani Katolik terpaksa tunduk dibawah penguasaan Yahudi Zionis Amerika dan Israel adalah kerana demi melindungi akan segala Rahsia-rahsia dan Perjanjian-perjanjian mereka (Kerjasama sulit dengan Blok Penyokong) daripada jatuh terlepas ke tangan Rom Russia (Dikhuatiri yahudi zionis khianat membocorkan Rahsia Rom Amerika) yang merupakan seteru kuatnya.

Yahudi Zionis Amerika Israel telah bertindak sebagai penyokong kuat Rom Amerika kerana demi melindungi segala kepentingan-kepentingan yahudi diseluruh dunia.

Yahudi Zionis telah menjadikan Rom Amerika sebagai "Kambing hitam" demi mempertahankan diri mereka sendiri, itulah Yahudi, Jumlahnya di atas muka bumi ini hanyalah 13 Juta tetapi mampu menguasai dunia dengan menjadi "Orang tengah" yang berat sebelah dan hanya menguntungkan bangsa mereka sahaja.

Yahudi Zionis Amerika juga bertanggungjawab di dalam mempromosikan Rom Amerika ke seluruh dunia, dan merekalah juga yang bertanggungjawab di dalam memprovokasi menfitnah dan merendah-rendahkan kewibawaan Rom Russia.


PERMASALAHAN DALAMAN

Rom Amerika sebenarnya di dalam dilema permasalahan dalaman, Kerana sering dibuli dikongkong yahudi zionis dari belakang dan dari dalam. 

Mereka adalah sebuah badan kuasa besar dunia (selain Rom Russia) tetapi tidak mampu dalam menghapuskan yahudi yang berbangsa minoriti itu.

Dilema permasalah Rom Amerika inilah menyebabkan mereka tertekan terdesak dan tidak lagi mahu berada didalam kongkongan sekatan Yahudi Zionis di dalam Kerajaannya dan mereka sendiri bercita-cita mahu menjadi Tuan kepada kerajaannya sendiri.

Akan tetapi mereka sendiri tetap masih berada didalam caturan yahudi zionis Amerika dan terpaksa pula mentaatinya kerana masih belum mampu untuk keluar dari papan catur rekaan yahudi zionis Amerika dan Israel.




HADIS RASULULLAH S.A.W: KERJASAMA ROM DENGAN UMAT ISLAM

Rasulullaah saw bersabda:

” Kemudian kamu akan berbaik-baik dengan Bangsa Rom dan kamu serta Rom akan memerangi musuh di belakang mereka . Lalu kamu akan menang , berasa aman dan memperolehi harta Ghanimah (Harta rampasan), sehinggalah apabila kamu sampai ke sebuah taman yang luas , nanti akan ada seorang daripada pihak Rom berkata:
 “ Salib telah menang “ , manakala seorang pula daripada tentera Islam akan berkata : “Bahkan sebenarnya Allah lah yang telah menang “ .

Pasukan Rom itu tadi terus-menerus mengucapkan ucapan itu dan mengangkat salib mereka daripada jauh , sehinggalah seseorang daripada pihak tentera Islam marah lalu menerpa kepada si lelaki ( Rom ) yang memegang salib itu dan membunuhnya . Lelaki Islam itu pula dibunuh oleh mereka daripada pasukan Rom .

Kemudian , tentera Islam pula segera mencapai senjata-senjata mereka dan memerangi Rom pula sehinggalah tentera Islam itu diberikan kemulian oleh Allah Ta’ala dengan anugerah mati syahid .

Pasukan Rom selepas itu pun balik dan menemui Maharaja mereka dan berkata :
“ Kami dah takluk Tanah Arab untuk tuanku ! “ .

Kemudian , tentera Rom itu pula berkumpul untuk menghadapi satu peperangan yang besar ( Malhamah Kubra ) dan akan datanglah mereka sebanyak 80 pasukan dan setiap pasukan itu ada 12,000 tentera “


Hadis Sahih Riwayat Al-Imam Ibnu Hibban RH.

KERJASAMA ROM AMERIKA DENGAN NEGARA-NEGARA ISLAM

Kerjasama inilah yang akan memakan yahudi zionis Israel itu sendiri, walaupun mereka terlibat di dalam mengumpulkan Blok Penyokong Rom Amerika akan tetapi mereka juga nanti akan diratah ditamatkan sisa-sisa mereka.

Jika mereka (Yahudi Zionis) tidak memaksa mendesak Rom Amerika untuk mencari Blok Penyokong dan Pengaruh Rom Amerika sekarang maka riwayat mereka lagi cepat akan tamat kerana dibimbangi tiada sokongan dokongan oleh seluruh pemimpin-pemimpin dunia terhadap Rom Amerika dan ditakuti umat islam akan meratah yahudi lebih awal dari masa yang Allah jadualkan.

Dengan kerjasama Rom Amerika dengan Umat islam inilah saat-saatnya yang ditunggunya seperti "Pucuk dicita ulam mendatang" kepada bangsa Rom Amerika Nasrani Katolik.

Antara Musuh dibelakang Rom Amerika adalah Rom Russia dan Yahudi Zionis dari dalam kerajaannya sendiri.

Yahudi zionis kini hanya mampu "menakuk di air yang keruh" sambil menunggu menghitung hari untuk dikeronyokkan oleh umat Islam di akhir zaman ini, perkara inilah yang menyebabkan mereka sendiri tiada lagi pilihan dan talian hayat, hanya menunggu hari untuk dihapuskan beramai-ramai.

KAUM NASRANI AKAN MEMELUK ISLAM

Kaum Nasrani Rom Amerika dan Rom Russia ini kelak akan memeluk Islam di zaman Nabi Allah Isa Al-Maseh as.

Musuh terbesar Islam bukanlah Rom Nasrani, tetapi Yahudi Zionis, ini kerana Yahudi Zionis dalang membentuk mencipta pakatan AS-SUFIYANI (sedang berjalan) dan merupakan pembantu utama kepada DAJJAL LAKNATULLAH.

Kaum Nasrani Rom Katolik dan Rom Ortadoks ini akan bersama tentera-tentera Islam dibawah Imam Mahdi dan Nabi Allah Isa Al-Maseh as.


ULASAN AKHIR

Sesungguhnya manusia memusuhi akan apa yang dia tidak ketahuinya, Ibarat "Bermusuhan dengan bayang-bayangnya sendiri", oleh itu kenali musuh kita dan dengan siapa kita boleh bekerjasama.

Jika Kita (Umat Islam) tidak mengadakan kerjasama dengan Rom maka Kita akan termasuk daripada golongan yang rugi serta tersasar daripada Hadis Rasulullah saw serta Jadual Allah swt yang menjanjikan bahawasanya umat Islam akan bekerjasama dengan Rom buat beberapa waktu Dan ketika sebelum mereka ini akan diperangi kembali dan Islam mencapai kemenangan gemilang.

"KENALI MUSUH YANG NYATA DAN TERSEMBUNYI, DAN KENAL PASTI SIAPAKAH MUSUH SEGALA MUSUH YANG SEBENAR"

"MEREKA MENGADAKAN TIPU DAYA, SEDANGKAN ALLAH MAHA PERANCANG MENIPU DAYA KEPADA MEREKA"




No comments:

Post a Comment